ASA (Advertising Standards Authority) má tak v záujme chrániť najmä morálny vývoj detí. Provokatívne outdoorové kampane budú môcť byť umiestnené iba na vybraných miestach.
Základným kritériom sa stane spôsobom zobrazenia muža a ženy, ich póza a do akej miery sú odhalení. Rozhodujúce bude tiež umiestnenie nosičov podľa toho, aká veľká je pravdepodobnosť, že billboard vzhliadnu deti.
Podľa nových etických zásad, reklamy, ktoré zobrazujú ženu v bikinách a polonahých mužov, budú stále povolené. Reklamy, ktoré však budú zjavne sexuálne provokatívnejšie, budú na istých verejných miestach neprípustné. Stačí, že má ženy na sebe zvodnú bielizeň, či sedí obkročmo. Na zozname sa tiež objavili zábery ako objímajúca sa dvojica, či zvodne vyzliekajúca sa žena.
Zobrazenie muža, ktoré je povolené na verejných miestach:
Reklama, ktorej umiestnenie bude obmedzené:
Reklama, ktorá bude zakázaná v plnom rozsahu:
Zdroj: Brandrepublic.com

