S tretím miestom z medzinárodnej súťaže kreativity odchádza Wiktor Leo Burnett s kampaňou pre Union (kategória Financial Services) a agentúra Jandl, marketing a reklama za kampaň pre Wikipediu (kategória Communication Services).
Do súťaže sa prihlásilo 48 krajín a „parížska“ porota vyberala z 588 prác. Celkom obdržala 3 738 prihlášok.
Cenu Epica D´OR si odnáša holandská agentúra Wieden+Kennedy Amsterdam v kategórii Film za prácu Heineken. V kategórii Press túto cenu získala agentúra Spillmann/Felser/Leo Burnett pre švajčiarsku poisťovňu Swiss Life, v kategórii Outdoor britská agentúra Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R s prácou pre značku Land Rover, a švédska agentúra Jung von Matt Stockholm za kampaň pre značku MINI v kategórii Interactive.
Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutoční v januári 2012 v Ljubljane. V priebehu tohto týždňa budú známe všetky výsledky uverejnené na epica-awards.com.
Jandl (Wikipedia):
Wiktor Leo Burnett (Union):
Zdroj: Stratégie