O necelé dva týždne sa bude v Bratislave konať mienkotvorná konferencia Internet je sexy. Je zameraná na internetový marketing a v štyroch blokoch otvorí témy, ktoré by marketérov mali zaujímať v roku 2012.
V prvom bloku renomovaní zahraniční spíkri zhodnotia tento rok a ukážu vyhliadky na ten nasledujúci. Druhý blok bude venovaný panelovej diskusii o tom, ako si vybrať externú agentúru. V treťom bloku sa detailnejšie pozrieme, čo by sa na internete malo merať a ako na to. Posledný blok bude venovaný manažovaniu online oddelenia a výberu zamestnancov.
Účastníkmi konferencie budú ľudia z digitálnych, mediálnych aj fullservisových reklamných agentúr, z marketingových oddelení veľkých zadávateľov, konatelia malých a stredných firiem aj freelanceri. Prihlasovanie je stále otvorené, formulár nájdete na http://www.internetjesexy.sk/.
Program konferencie Internet je sexy (29. novembra 2011, hotel Gate One):
1. blok
Internet 2012
Dopoludnie, ktoré vás inšpiruje. Očami medzinárodných speakrov sa pozrieme na to, aký bol uplynulý rok a ako bude internetový marketing vyzerať v roku 2012.
- 09.00 – 09.30
Ján Šifra
Otvorenie konferencie a prezentácia výsledkov prieskumu „Kto sa u vás stará o marketing na internete“ - 09.30 – 10.00
Marta Majewska, Porter Novelli
Akými cestami sa uberá digitálne PR?
Kam sa budú sociálne siete uberať v najbližšom roku? Kde je rola PR agentúr v nich? Marta Majewska je viceprezidentka regiónu EMEA pre sociálne siete a digitálne média v jednej z najväčších PR agentúr Porter Novelli. Priletí z Belgicka a podelí sa o skúsenosti v digitálnom svete a svoj pohľad do budúcnosti - 10.00 – 10.30
Mike Borras, Tupalo
Social + Local + Mobile
Služba Tupalo.com, ktorú založil niekoľkonásobný internetový podnikateľ Mike Borras, sa s úspechom uviedla v desiatkach miest po celom svete, od Portlandu po Viedeň. Mike príde porozprávať o tom, čo vlastne znamená skratka SoLoMo (social, local and mobile) a prečo bude o týchto troch pojmoch v roku 2012 veľa počuť - 10.30 – 11.00
Mark Kramer, Netural
Augmented reality
Ako prepojiť reálny svet s digitálnym? Augmented reality zaujala Marka Kramera natoľko, že sa stala jeho profesiou. Na vizitke má ju napísané Augmented Reality Strategist a pracuje v rakúskej digitálnej agentúre Netural. Jeho prednáška patrila k top momentom na nedávnej konferencii TEDxPannonia, preto veríme, že zaujme aj publikum na Slovensku - 11.00 - 11.30 Coffee break
2. blok
Kto vlastní internet?
Za kým by mal klient ísť, ak chce kvalitnú digitálnu kampaň?
- 11.30 – 12.15
Panelová diskusia
Do diskusie sme pozvali zástupcov mediálok, PR agentúr, klasických reklamných agentúr aj digitálnych agentúr. Ostrosť debaty zaručuje Daniel Köppl, nový šéfredaktor Stratégií, ktorý panelovú diskusiu odmoderuje - 12.15 – 13.15 Obed
3. blok
Keď prehovoria dáta
Štatistiky na každý spôsob, len nie nudne. Ukážeme internetové dáta zrozumiteľne a dáme účastníkom návod, ako ich sami môžu spracúvať a porozumieť im.
- 13.15 – 13.45
Peter Fabor, Foretaster
Čo všetko na internete merať (a načo)
Spolu s Martinom Botťánkom, známym slovenským odborníkom na PPC a analytiku, založil Peter firmu Foretaster. Vyvíjajú softvér, ktorý umožní firmám prehľadne analyzovať dáta. V prednáške ukáže, aké možnosti máme pri meraní online dát, na čo sa sústrediť a ako ich využiť - 13.45 – 14.00
Juraj Hrčka, BeEffective
Digitálny svet očami logistiky
Keď denne presúvate obrovské množstvo zásielok, vypracujete si pár dobrých trikov, ako sa rýchlo zorientovať v dátach. Juraj Hrčka tvrdo pracoval v logistike, a dnes je na voľnej nohe ako majster Excelu a dátových analýz. My ho celý mesiac pred konferenciou výdatne kŕmime dátami z IAB, aby nám na konferencii ukázal, čo s nimi dokáže urobiť. Bonus: dozviete sa, ako vďaka obyčajnému Excelu vycucať informácie, ktoré potrebujete pre každodenné rozhodnutia - 14.00 – 14.30
Jozef Hajnala, Candoo/MathMagic
Ako analyzovať dáta
Jozef nemá s online reklamou nič spoločné, no vie, ako narábať s číslami. "Je to človek, ktorý dokáže štatistické ukazovatele vysvetliť po lopate", dostali sme na Jozefa odporučenie. Čo nám jeho nezávislý pohľad povie o tom, ako v marketingu meriame veci? Vyhodnocujeme dáta dobre? - 14.30 – 14.45
Jakub Ptačin, Etarget
Infografiky ako marketingový nástroj
Marketingové oddelenie bez interného grafika? V dobe internetu si to nemôžete dovoliť, a my vám ukážeme, prečo. Jakub Ptačin je šikovný grafik, ktorý má na starosti vizuálnu komunikáciu reklamnej siete Etarget. Porozpráva o tom, ako si vytvoriť infografiku z dát, ktoré máte k dispozícii a ako sa jej prostredníctvom predať zákazníkom. - 14.45 - 15.15 Coffee Break
4. blok
Ako manažovať online oddelenie
Firmy aj agentúry začali zakladať online oddelenia, a pri ich rozbiehaní sa potýkajú s mnohými starosťami. Ako online ľudí začleniť do celkového fungovania firmy?
- 15.15 – 16.00
Jakob Kahlen, Hello Monday
Have a passion, not a business plan
Jakob je kreatívny riaditeľ agentúry Hello Monday, ktorá má pobočku v Kodani aj v New Yorku. S digitálnymi médiami a brandingom pracuje už od roku 1996, okrem iného pre klientov ako Lego, Seesame Street či Google - 16.00 – 16.30
Rastislav Klempa, ActivePS
Ako nájsť ľudí pre online oddelenia
Na trhu je stály nedostatok ľudí pre online oddelenia, tak na strane klientov ako aj agentúr. Ako si k sebe prilákať tých najlepších odborníkov? Rastislav Klempa sa špecializuje na vyhľadávanie práve takýchto ľudí a nakukneme vďaka nemu do pozadia digitálneho headhuntingu - 16.30 – 17.00
Bohdan Fedor, ZUNO
Skúsenosti ZUNO banky
Bohdan Fedor bol pionierom pri budovaní online projektov televízie JOJ. Dnes pracuje opäť na pionierskej pozícii - ako Online Marketing Development and Strategist pre banku ZUNO. Ako sa v banke vysporiadali s online oddelením? Čo všetko musí spraviť firma, aby jej digitálna komunikácia prinášala zákazníkov? ZUNO banka ide pri komunikácii trvdo po číslach - ako si nastavili procesy ich vyhodnocovania?
Organizátormi konferencie Internet je sexy sú Hospodárske noviny a Stratégie.
Viac informácií nájdete na http://www.internetjesexy.sk/.
Zdroj: Ecopress

