StoryEditor

Jubilujúca zmrzlina Míša spustila kampaň v televízii

10.04.2012, 00:00

Televízny spot je súčasťou rozsiahlej kampane k 50. výročiu značky, ktorá dnes patrí do portfólia Unileveru.

Zmrzlina Míša má televíznu kampaň. Odštartovala včera spoločným spotom pre Česko a Slovensko. Komunikuje v ňom 50. výročie pôsobenia na trhu a s tým spojenú súťaž.

Televízny spot je súčasťou rozsiahlej kampane, ktorú vytvorila agentúra Rust a pre Slovensko lokalizoval Kuulfabrik. Okrem televíznych spotov, ktoré pôjdu do júna, bude kampaň aj v outdoore či na internete. V pláne sú busboardy na autobusových zastávkach krajských miest alebo PR články. Vznikol tiež web misa50.sk. Komunikácia značky Míša sa posilní aj v obchodoch; zapojené sú reťazce Billa, Tesco, Ahold, Kaufland, Metro a Carrefour.

Polstoročnicu značky Míša podporuje spotrebiteľská súťaž, ktorá odštartovala 1. apríla a potrvá do 31. júla.

Chronológia značky Míša
zdroj: Kuulfabrik

  • 1962, Praha – vznik, osemnásť pracovníčok denne v továrni Laktos vo Vysočanoch vyprodukovalo približne tisíc nanukov za hodinu. Logo zmrzliny obsahovalo už vtedy medveďa
  • 1973 – výroba na paličke a z odtučneného tvarohu
  • 2001 – nové produkty: jahodový a marhuľový nanuk
  • 2005 – spustenie predaja Míšu v rodinnom balení

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 06:57