Televízny spot je súčasťou rozsiahlej kampane k 50. výročiu značky, ktorá dnes patrí do portfólia Unileveru.
Zmrzlina Míša má televíznu kampaň. Odštartovala včera spoločným spotom pre Česko a Slovensko. Komunikuje v ňom 50. výročie pôsobenia na trhu a s tým spojenú súťaž.
Televízny spot je súčasťou rozsiahlej kampane, ktorú vytvorila agentúra Rust a pre Slovensko lokalizoval Kuulfabrik. Okrem televíznych spotov, ktoré pôjdu do júna, bude kampaň aj v outdoore či na internete. V pláne sú busboardy na autobusových zastávkach krajských miest alebo PR články. Vznikol tiež web misa50.sk. Komunikácia značky Míša sa posilní aj v obchodoch; zapojené sú reťazce Billa, Tesco, Ahold, Kaufland, Metro a Carrefour.
Polstoročnicu značky Míša podporuje spotrebiteľská súťaž, ktorá odštartovala 1. apríla a potrvá do 31. júla.
Chronológia značky Míša
zdroj: Kuulfabrik
- 1962, Praha – vznik, osemnásť pracovníčok denne v továrni Laktos vo Vysočanoch vyprodukovalo približne tisíc nanukov za hodinu. Logo zmrzliny obsahovalo už vtedy medveďa
- 1973 – výroba na paličke a z odtučneného tvarohu
- 2001 – nové produkty: jahodový a marhuľový nanuk
- 2005 – spustenie predaja Míšu v rodinnom balení
Zdroj: Ivan Krasko

