Kampaň je voľným pokračovaním konceptu “Všetko, čo máš rád” z dielne kreatívnej agentúry Apple Pie Advertising.
Hypernova má novú kampaň. Jej cieľom je zvýšiť povedomie u zákazníkov o tom, že v predajniach Hypernovy nájdu kvalitné a čerstvé suroviny. Agentúra spoločne s INSTITUTE OF PROMOTION (BTL) zastrešuje komunikáciu značky Hypernova od minuloročného tendra.
„Pre tento rok sme si dali za cieľ zjednotiť komunikáciu značky a dať jej 360 stupňový rozmer. Súčasnou kampaňou sme vzbudili u nových zákazníkov záujem, potrebu navštíviť naše prevádzky, a teraz je už len na našich službách aj ľuďoch, aby sme nováčikov presvedčili, že u nás naozaj nájdu Všetko, čo majú radi," vysvetľuje marketingový manažér, AHOLD Retail Slovakia, Miroslav Chmelár.
Kampaň vychádza z myšlienky, že chutné jedlo sa začína nákupom kvalitných surovín. “Slováci stále radi varia a ako skúsení kuchári vedia, že kvalitné jedlo robia najmä kvalitné suroviny. Preto sme sa im rozhodli vyvolať chuť. Chuť na fantastický obed, chuť pohrať sa s jeho prípravou na strane jednej a chuť zájsť si nakúpiť naozaj kvalitné suroviny na strane druhej," uviedol managing director Apple Pie Advertising Alexander Smik.
Vizuály pozostávajú z dvoch častí. V prvej je produkt zobrazený akoby na pultoch Hypernovy a v druhej, ako chutne vyzerá po úprave zákazníkmi. Kampaň je možné zachytiť v outdoore, online, printoch a na rôznych instore formátoch.
Hypernova v spolupráci s Fun rádiom spustila aj nový zabavný projekt “Varenie, čo máš rád”. Moderátori varia s prísadami, ktoré poslucháči odhlasujú na sociálnej sieti. Ideu a slogan: “Počúvajte, ako si zavaríme” od Apple Pie preniesol do online prostredia v podobe facebook aplikácie a online kampane Triad Advertising.




Zdroj: Erika Brindzová

