Digitálnu tvorbu pre Young & RUBICAM bude zastrešovať agentúra Nydrle Digital.
Skupina WPP, ktorá je mjiteľom agentúry Young & RUBICAM, odkúpila i väčšinový podiel Nydrle Digital. V Česku patrí tento krok k hlavným udalostiam roka na trhu reklamných agentúr.
“Agentúra Nydrle Digital sa začlenila do Young & RUBICAM medzi naše ďalšie agentúry. Podstatné je, že Nydrle nestráca svoju identitu, jednoducho budeme spolupracovať na digitálnych zákazkách," hovorí Svatopluk Jírů, Executive Managing Director Young & RUBICAM Prague. Podľa jeho slov boli negociácie oboch agentúr dlhodobým procesom. "Pracovali sme na tom viac než rok," dodal Jírů.
Podľa neho bola akvizícia zavedenej českej spoločnosti pre Young & RUBICAM výhodnejšia, než budovanie vlastnej digitálnej divízie na zelenej lúke. "Naším primárnym cieľom je expanzia na zahraničné trhy. Pražská Young & RUBICAM má v rámci svojej siete silnú pozíciu v regióne strednej a východnej Európy a to nám umožní rozšíríť naše aktivity aj v rámci iných trhov, než na ktorých sme zastúpení v súčasnosti," hovorí Michal Nydrle, Managing Partner Nydrle Digital. Partnerstvo povedie i k výraznému zvýšeniu kapacity Nydrle Digital. "Od januára nás bude v agentúre 45, čo do počtu ľudí, čím sa stávame najväčšou digitálnou agentúrou v ČR," dodal Nydrle.
Spojením s Nydrle Digital sa pre Young & RUBICAM otvorí priestor pre vstup jej vlastnej globálnej značky operujúcej v digitálnej komunikácii - VML. "Počas budúceho roka chceme v rámci Nydrle Digital v Prahe pod značkou VML otvoriť digitálny produkčný hub s ambíciou poskytovať služby minimálne pre celý región strednej a východnej Európy," dodal Svatopluk Jírů.
Zdroj: Nydrle Digital