„Jednohubka“ od agentúry Wiktor Leo Burnett je pokračovaním série v kontexte „myslite na seba a nenechajte si ujsť príležitosť“.
„Skromnost krášlí muže, ale pravý muž se krášliti nemá, a proto nesmíme být skromní přespříliš.“ Tento bonmot Jaroslava Haška do veľkej miery vystihuje posolstvo nového TV spotu J&T BANKA, v ktorom sa stretnú na party dvaja muži pri poslednom kúsku jednohubky. Spoločenský bonton im nedovolí zaútočiť na jednohubku a uchmatnúť si ju pre seba. Obaja váhajú, až kým im šanca neuletí spred nosa. „Kto nevyužil šancu, rozhodol sa prehrať“ znie ústredný claim spotu.
Staré známe – „kto zaváha, nežere“ agentúra preložila do kultivovaného slovníka finančných inštitúcií a výzva klientov, aby si oni nenechali ujsť príležitosť v podobe investičných produktov J&T BANKA.
TV spot:
Vizitka kampane:
Klient: J&T BANKA
Kampaň: Investičné príležitosti
Creative Director: Peter Ižo, Štefan Andrejco
Art Direction: Štefan Andrejco
Copywriter: Matúš Švirloch, Martin Keder
Account Director: Klaudia Benkovska
Account Manager: Ivana Jakubíková
Režisér: Dominik Miškovský
Produkcia: Leopard Production, TV JOJ
Zdroj: Stratégie