StoryEditor

J&T; BANKA uviedla nový spot s jednohubkou

22.11.2011, 23:00

„Jednohubka“ od agentúry Wiktor Leo Burnett je pokračovaním série v kontexte „myslite na seba a nenechajte si ujsť príležitosť“.

„Skromnost krášlí muže, ale pravý muž se krášliti nemá, a proto nesmíme být skromní přespříliš.“ Tento bonmot Jaroslava Haška do veľkej miery vystihuje posolstvo nového TV spotu J&T BANKA, v ktorom sa stretnú na party dvaja muži pri poslednom kúsku jednohubky. Spoločenský bonton im nedovolí zaútočiť na jednohubku a uchmatnúť si ju pre seba. Obaja váhajú, až kým im šanca neuletí spred nosa. „Kto nevyužil šancu, rozhodol sa prehrať“ znie ústredný claim spotu.

Staré známe – „kto zaváha, nežere“ agentúra preložila do kultivovaného slovníka finančných inštitúcií a výzva klientov, aby si oni nenechali ujsť príležitosť v podobe investičných produktov J&T BANKA.

TV spot:

 

Vizitka kampane:

Klient: J&T BANKA

Kampaň: Investičné príležitosti

Creative Director: Peter Ižo, Štefan Andrejco

Art Direction: Štefan Andrejco

Copywriter: Matúš Švirloch, Martin Keder

Account Director: Klaudia Benkovska

Account Manager: Ivana Jakubíková

Režisér: Dominik Miškovský

Produkcia: Leopard Production, TV JOJ

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 01:26