StoryEditor

Slovensko bude lákať nemeckých dovolenkárov spotmi v berlínskom metre

04.03.2012, 23:00

Slovenská agentúra pre cestovný ruch predpokladá približne 1,5 milióna zhliadnutí reklamy.

Spotmi v berlínskom metre chce v priebehu tohto týždňa prezentovať krajinu Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a prilákať tak na Slovensko nemeckých turistov. Berlínčania uvidia od pondelka 5. marca do piatka 9. marca v najfrekventovanejších ranných a poobedných hodinách spot celkovo 80-krát. SACR predpokladá, že takto vo všetkých linkách berlínskeho metra dosiahne približne 1,5 milióna vzhliadnutí reklamy o Slovensku. TASR o tom informovala manažérka pre komunikáciu a PR aktivity SACR Zuzana Nemcová.

"SACR nasadila reklamu Slovenska zámerne dva dni pred a tiež aj počas najväčšieho veľtrhu cestovného ruchu na svete ITB Berlín, ktorý každoročne priláka množstvo návštevníkov a vystavovateľov z celého sveta," opísala Nemcová. V spote budú Slovensko prezentovať napríklad Vysoké Tatry či Košice ako Európske hlavné mesto kultúry 2013 alebo lákadlá Bratislavy. Veľtrh cestovného ruchu v Berlíne sa bude konať od 7. do 11. marca.

"V spote sa zároveň objaví pozvánka do národnej expozície Slovenska, kde SACR spolu s 11 slovenskými subjektmi pripravila program," dodala Nemcová. V úvodný deň napríklad vystúpi orchester Zlaté husle. Slovensko zároveň s ďalšími podunajskými štátmi predstaví spoločný projekt cestovného ruchu "Dunaj rozviruje hladinu" a Košičania upozornia na projekt Európskeho hlavného mesta kultúry 2013.

Zdroj: TASR

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2025 15:17