A k tomu pribalil i návod, ako taký firemný profil získať.
Stránky pre firmy by mali dostať bližšiu podobu Facebook stránok. Nové funkcie umožnia vkladať iFrames. Užívatelia budú môcť hrať hry, či nakupovať bez toho, aby profil opustili. Výhody získajú i značky samotné. Podľa zahraničného zdroja sa Twitter k veci odmietol vyjadriť.
Nové, vylepšené firemné stránky predstavila sociálna sieť už v decembri. Možnosť vyskúšať pre-verziu dal Twitter iba niekoľkým firmám, medzi nimi napríklad Coca-Cola. Imidž stránok by mal byť od 1. februára sprístupnený všetkým firmám. Jednou z výhod má byť aj atraktívnejší layout.
Ak by vás novinka natoľko zaujala, že by ste mali skutočný záujem si firemný profil v plnom rozsahu založiť, možno by bolo pre vás užitočné venovať čas štúdii, ktorú Twitter vypracoval. Dokument uvádza krok po kroku, ako na Twitteri vyťažiť pre svoj biznis čo najviac. Zbierka návodov je príznačné nazvaná „Confidential“. Obsahuje informácie o dizajne, geografického targetingu, ako zistiť, či uvedený tweet u užívateľ zafungoval.
To celé má však jeden háčik – ak chcete využívať nové firemné profily a ich výhody, musíte (samozrejme) zaplatiť. A to tak, že investujete do reklamy. Cena sa pohybuje okolo 15 000 amerických dolárov. (Dokument bol vydaný v decembri 2011, slúžiť mal prvým dvadsiatim spoločnostiam. No i tak je zaujímavé sledovať, čím si musí firma prejsť, ak chce funkčne existovať na sociálnej sieti.)
Zdroj: Businessinsider.com

