Printová kampaň pre klienta Biopark chce zvrátiť mýtus o zdravej výžive.
Biopark má novú kampaň. Chce poukázať na nezdravosť chemicky upravovanej zeleniny. Hľadal cestu, ktorou by vyvolal diskusiu a upozornil ľudí na fakt, že svoje zdravie majú vo svojich rukách a aby sa zaujímali o to, v akej kvalite je ovocie a zelenina, ktoré konzumujú. Cieľom je tiež povedať, že za kvalitnými potravinami sa nemusí chodiť do zahraničia.
V spolupráci s agentúrou spustili osvetovú kampaň a to prostredníctvom troch printových vizuálov. „Nakoniec sme sa rozhodli pustiť touto cestou. Strava môže liečiť, ale aj škodiť, presne ako drogy. Páčilo sa nám, že agentúra JANDL prišla s odvážnou a šokujúcou kreatívou a použila v kampani takéto zveličenie," hovorí Ali Macsai zo spoločnosti Biopark a pokračuje: „Nechceli sme v kampani zobrazovať ligotavé zelené jablká. Skutočnosť je úplne iná. Príroda nie je o pravidelných tvaroch. Veď si len spomeňme ako nám vtipná príroda dokáže pri zbere úrody neraz vyčariť úsmev na tvári a ponúknuť množstvo prekvapivo vytvarovanej zeleniny alebo ovocia.“
Koncept je založený na slovnom spojení „byť čistý", t.z. nebrať drogy. Drogy sú v tomto prípade chemikálie, ktorými je bežná zelenina veselo pumpovaná.
Vizuály:
Vizitka kampane:
Creative director: Pavel Fuksa
Art director: Matúš Nemčík
Copywriter: Adam Rovný
Illustrator: Noper
Account: Martin Janík
Použité médiá: print
Zdroj: Erika Brindzová