StoryEditor

Naj Vianoce od Telekomu

21.10.2011, 00:00

Agentúra MUW Saatchi & Saatchi pripravila pre svojho klienta Slovak Telekom vianočnú kampaň. Hlavnými hrdinami sú tento rok členovia kapely Horkýže Slíže.

Séria spotov sa začína imidžovou pätnásťsekundovkou, ktorá má za úlohu predstaviť novú značku „Telekom” na slovenskom telekomunikačnom trhu.

Druhým v poradí je spot promujúci televíziu Magio a jej novú unikátnu funkciu. Spot sa natáčal v Topoľčanoch a bol zároveň reálnym eventom pre miestnych obyvateľov – keďže koncert sa odohrával priamo na jednom z topoľčianskych sídlisk. Kampaň režíroval Tim Löhr.

TV spot kampane:

 

 

Vizuál kampane:


Vizitka kampane:

Názov kampane: Naj Vianoce

Klient: Slovak Telekom

Reklamná agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalik, Peter Rajčák

Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková, Nina Turčanová

Art director: Denisa Pajkošová, Ivo Zemanovič, Martin Benca

Account director: Marek Lukoťka

Account manager: Zuzana Marečková

Produkcia: Hitchhiker Films

Režisér: Tim Löhr

Fotograf: Dodo Barinka, Táňa Hojčová

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
39%
nie
61%
Celkový počet hlasujúcich: 124
Staršie ankety

 

Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 17:14