Agentúra MUW Saatchi & Saatchi pripravila pre svojho klienta Slovak Telekom vianočnú kampaň. Hlavnými hrdinami sú tento rok členovia kapely Horkýže Slíže.
Séria spotov sa začína imidžovou pätnásťsekundovkou, ktorá má za úlohu predstaviť novú značku „Telekom” na slovenskom telekomunikačnom trhu.
Druhým v poradí je spot promujúci televíziu Magio a jej novú unikátnu funkciu. Spot sa natáčal v Topoľčanoch a bol zároveň reálnym eventom pre miestnych obyvateľov – keďže koncert sa odohrával priamo na jednom z topoľčianskych sídlisk. Kampaň režíroval Tim Löhr.
TV spot kampane:
Vizuál kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: Naj Vianoce
Klient: Slovak Telekom
Reklamná agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková, Nina Turčanová
Art director: Denisa Pajkošová, Ivo Zemanovič, Martin Benca
Account director: Marek Lukoťka
Account manager: Zuzana Marečková
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Tim Löhr
Fotograf: Dodo Barinka, Táňa Hojčová
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 39%
- nie
- 61%
- Celkový počet hlasujúcich: 124
- Staršie ankety
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

