StoryEditor

Lepiči VÚB banky tentoraz nič nepokazia

07.11.2011, 23:00

Istropolitana Ogilvy pripravila pre VÚB banku novú kampaň na 4-ročný Termínovaný vklad.

Lepiči v nej svojsky vyriešia problém s pokazeným pretáčacím backlightom, aby plnil to, čo treba, t. j. propagoval nový termínovaný vklad s možnosťou predčasných výberov a dobrým úrokom. Zhodou okolností tak odstavia reklamy, ktoré považujú za menej dôležité, čo však nikoho - ani lepičov - trápiť nebude.

TV spot kampane:

 

 

Vizuál kampane:

Vizitka kampane:

Názov kampane: Puma senická

Creative Director: Peter Darovec, Rado Olos

Art Director: Michal Mazan

Copywriter: Rado Olos

Account Manager: Zuzana Horská

Použité médiá: TV, print, POS, internet

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
93%
nie
7%
Celkový počet hlasujúcich: 161
Staršie ankety

Zdroj: Istropolitana Ogilvy

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. november 2025 13:29