Istropolitana Ogilvy pripravila pre VÚB banku novú kampaň na 4-ročný Termínovaný vklad.
Lepiči v nej svojsky vyriešia problém s pokazeným pretáčacím backlightom, aby plnil to, čo treba, t. j. propagoval nový termínovaný vklad s možnosťou predčasných výberov a dobrým úrokom. Zhodou okolností tak odstavia reklamy, ktoré považujú za menej dôležité, čo však nikoho - ani lepičov - trápiť nebude.
TV spot kampane:
Vizuál kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: Puma senická
Creative Director: Peter Darovec, Rado Olos
Art Director: Michal Mazan
Copywriter: Rado Olos
Account Manager: Zuzana Horská
Použité médiá: TV, print, POS, internet
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 93%
- nie
- 7%
- Celkový počet hlasujúcich: 161
- Staršie ankety
Zdroj: Istropolitana Ogilvy

