Verzia pre iPad opäť ponúka interaktívne prvky. Nielen pri hodnotení.
Marcové vydanie odborného časopisu o marketingu, reklame a médiách Stratégie je už na iPade. Cez túto platformu mesačník ponúka nielen kompletný obsah z tlačeného vydania vrátane príloh, ale je doplnený aj o interaktívne prvky – napríklad pri Hodnotení alebo QR kódoch.
Nové Stratégie prinášajú rozhovor so šéfkou Rádia Expres Evou Babitzovou, Andym Brownom z Kantar Medie či kľúčovými členmi tímu Made by Vaculik. Okrúhly stôl Stratégií sa venuje odmeňovania a tomu, že agentúry chcú mať za exkluzivitu garantovaný ročný objem. Verzia pre iPad obsahuje aj marcové prílohy Kreativita 2012 a Top 100 zadávateľov a značiek. Dokopy je to 140 strán, ktoré nájdete v elektronickej forme.
Stratégie sú vôbec prvý časopis na Slovensku dostupný na iPade. Túto platformu využívajú od septembra 2010. Technologické riešenie zabezpečila spoločnosť MONOGRAM Interactive. Aktuálne fungujú ipadovské Stratégie vo verzii 2.5, ktorá podporuje Kiosk (Newsstand) a Push notifikácie.
Zdroj: ik

