StoryEditor

Tendre pre Unilever Slovensko vyhral Kuul Fabrik

18.03.2012, 23:00

Agentúra stojaca za kampaňami pre UPC či HBO zabezpečí komunikáciu zmrzlín Algida, čajov Lipton a Saga, segmentu home & personal care, tukov Hera a Flora alebo značky Hellmann's.

Kuul Fabrik vyhral dva tendre pre Unilever Slovensko, spoločnosť patriacu medzi piatich najväčších zadávateľov reklamy u nás. Ako pre Stratégie.sk potvrdili zástupcovia agentúry, Kuul Fabrik zastrešuje lokalizovanie kampaní a kreatívno-produkčné pokrytie BTL podpory pre viacero segmentov Unileveru.

Spolupráca slovenského Unileveru s Kuul Fabrik zahŕňa značky zmrzlín Algida (napr. Magnum, Carte d'Or, Míša, Bigmilk, Max), čajov Lipton a Saga, segment home & personal care (napr. Axe, Dove), rastlinné tuky Hera a Flora a produktový rad Hellmann's.

Kuul Fabrik má na konte kampane pre slovenské UPC Broadband alebo HBO. V tlačovej správe sa charakterizuje ako 360-stupňová spoločnosť; najnovšie popri činnostiach mediálnej a reklamnej agentúry, televíznej a eventovej produkcie, prenájmu techniky či štúdií pridala aj zastrešovanie PR aktivít. "Je pre nás výzvou pracovať pre značky, ktoré pozná naozaj každý," povedal na margo Unileveru výkonný riaditeľ Kuul Fabrik Robo Polaščin.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 08:32