Nový prípravok na trávenie je verejnosti predstavený v nadlinkovej kampani agentúry Effectivity pre spoločnosť TEVA Pharmaceuticals Slovakia.
Cieľom kampane je informovať o prírodnej alternatíve k bežným liekom na trávenie, ktorá pomáha po ťažkých jedlách.
V TV spote vidíme jednu z modelových situácií – prvý obed u priateľkiných rodičov, na ktorom nie je jednoduché povedať nie. Uvedenie Gastrovalu na trh je podporené aj aktuálnym nasadením 10” sponzorského odkazu o príjemnom trávení vianočných dní aj pochúťok.
TV spot kampane:
Vianočný sponzoring 10":
Vizitka kampane:
Agentúra: Effectivity
Kreatívny riaditeľ: Juraj Šulík
Art director: Martina Miháliková, Hellvis
Copywriter: Katarína Noskajová
Account manager: Ľudmila Čarná
Réžia: Gunpowder
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 82%
- nie
- 18%
- Celkový počet hlasujúcich: 98
- Staršie ankety
Zdroj: Effectivity