StoryEditor

Effectivity uvádza Gastroval

17.11.2011, 23:00

Nový prípravok na trávenie je verejnosti predstavený v nadlinkovej kampani agentúry Effectivity pre spoločnosť TEVA Pharmaceuticals Slovakia.

Cieľom kampane je informovať o prírodnej alternatíve k bežným liekom na trávenie, ktorá pomáha po ťažkých jedlách.

V TV spote vidíme jednu z modelových situácií – prvý obed u priateľkiných rodičov, na ktorom nie je jednoduché povedať nie. Uvedenie Gastrovalu na trh je podporené aj aktuálnym nasadením 10” sponzorského odkazu o príjemnom trávení vianočných dní aj pochúťok.

TV spot kampane:

 

Vianočný sponzoring 10":

 

 

Vizitka kampane:

Agentúra: Effectivity

Kreatívny riaditeľ: Juraj Šulík

Art director: Martina Miháliková, Hellvis

Copywriter: Katarína Noskajová

Account manager: Ľudmila Čarná

Réžia: Gunpowder

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
82%
nie
18%
Celkový počet hlasujúcich: 98
Staršie ankety

Zdroj: Effectivity

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. jún 2025 21:39