Spoločnosť nadväzuje na dlhodobú stratégiu a claim Dajte si poradiť.
Kampaň odštartoval minulý týždeň nový TV spot, ktorý chce upútať absolútnym tichom. TV spot sa bude vysielať do konca apríla na TV Markíza, Doma, TV JOJ a Pluske.
Kampaň sprevádzajú ďalšie ATL a BTL nástroje - tankovacie pištole, mega a gigaboardy, polepy autobusov, vlajky v nákupných centrách, ako aj inzercia v printoch a online médiách. Kampaň bude prebiehať už tradične v dvoch vlnách - jarná vlna (apríl - jún) a jesenná vlna (september -november).
Kampaň je súčasťou integrovanej marketingovej komunikácie spoločnosti zastrešenej komunikačným konceptom "Dali sme si poradiť". Ten nadväzuje na predchádzajúcu komunikáciu značky a obsahuje klientsku a recruitingovú komunikáciu. V rámci recruitingových aktivít spoločnosť Partners Group SK prvýkrát vystavovala na kariérnych veľtrhoch v Bratislave a v Košiciach a odprezentovala kariérnu príležitosť vo finančných službách. Klientska, imidžová kampaň má za cieľ dlhodobo podporovať poznateľnosť značky Partners Group SK.
http://youtu.be/7Hb3ehhuQ8A
Zdroj: red

