Istropolitana Ogilvy ako jediná zo Slovenska poslala prácu do kategórie Film. Pre slovenskú oceňovanú reklamu bola dovčera poslednou nádejou. Canneskeho Leva si ale do svojej poličky slávy neprinesie žiadna agentúra.
Za zmienku však stoja agentúry, ktorých mená tento rok rezonovali najviac - Wiktor Leo Burnett a Jandl, marketing a reklama. Tí vzbudili očakávania v podobe shortlistov – WLB (kategória PR) a Jandl (kategória Press). Úspech okomentoval Peter Kontra managing director WLB slovami: "Nestáva sa tak často, že slovenská kreativita dostane v Cannes shortlist.”
Pozrite si súhrn prihlásených prác po kategóriách na najprestížnejšom reklamnom festivale Cannes Lions 2012:
Kategória | Agentúra | Počet prihlášok | Shortlist |
Film | Istropolitana Ogilvy | 1 | |
Press | Jandl | 24 | 1 |
Wiktor Leo Burnett | 3 | ||
Outdoor | Zaraguza digital | 1 | |
Jandl | 4 | ||
Radio | Istropolitana Ogilvy | 3 | |
Jandl | 3 | ||
Cyber | Istropolitana Ogilvy | 1 | |
MADE BY VACULIK | 1 | ||
Direct | Istropolitana Ogilvy | 1 | |
Triad Advertising | 1 | ||
Media | OMD | 2 | |
PHD | 1 | ||
Jandl | 3 | ||
Istropolitana ogilvy | 3 | ||
Wiktor Leo Burnett | 1 | ||
Promo&Activation | MADE BY VACULIK | 1 | |
PR | Wiktor Leo Burnett | 1 | 1 |
Spolu | 55 | 2 |
Zdroj: er.