StoryEditor

Cannes Summary: Dva shortlisty, žiadna cena

22.06.2012, 22:33
Shortlistovú šancu mala dovčera Istropolitana Ogilvy, no prihlášku nepremenila. Pozrite si celkový prehľad.

Istropolitana Ogilvy ako jediná zo Slovenska poslala prácu do kategórie Film. Pre slovenskú oceňovanú reklamu bola dovčera poslednou nádejou. Canneskeho Leva si ale do svojej poličky slávy neprinesie žiadna agentúra.

Za zmienku však stoja agentúry, ktorých mená tento rok rezonovali najviac - Wiktor Leo Burnett a Jandl, marketing a reklama. Tí vzbudili očakávania v podobe shortlistov – WLB (kategória PR) a Jandl (kategória Press). Úspech okomentoval Peter Kontra managing director WLB slovami: "Nestáva sa tak často, že slovenská kreativita dostane v Cannes shortlist.”

Pozrite si súhrn prihlásených prác po kategóriách na najprestížnejšom reklamnom festivale Cannes Lions 2012:

 

Kategória Agentúra Počet prihlášokShortlist
FilmIstropolitana Ogilvy1 
PressJandl241
 Wiktor Leo Burnett3 
OutdoorZaraguza digital1 
 Jandl4 
RadioIstropolitana Ogilvy3 
 Jandl3 
CyberIstropolitana Ogilvy1 
 MADE BY VACULIK1 
DirectIstropolitana Ogilvy1 
 Triad Advertising1 
MediaOMD2 
 PHD1 
 Jandl3 
 Istropolitana ogilvy3 
 Wiktor Leo Burnett1 
Promo&ActivationMADE BY VACULIK1 
PRWiktor Leo Burnett11
Spolu 552

 

Zdroj: er.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 22:22