Shortlisty Zlatého klinca 2012 v kategórii Kampaň sú známe. Klinec môže získať päť agentúr. Klienti, pre ktorých práce vznikali, idú naprieč segmentmi - Slovak Telekom, Orange Slovensko/Fun rádio, Heineken, Mercedes-Benz Slovakia, Tatra banka a Vydavateľstvo 7 Plus.
Víťaz bude vyhlásený v piatok 18. mája po 20. hodine na klincovom večeri v bratislavskom Istropolise.
Pred rokom získala v tejto kategórii Zlatý klinec práca Pripravujeme sa na svetlá reflektorov pre klienta Vysoká škola múzických umení od agentúry VACULIK ADVERTISING (dnes MADE BY VACULIK). Kompletné výsledky.
Nominácie/Kategória J - KAMPAŇ
práca s názvom Paviel neodporúča
pre klienta Slovak Telekom
od agentúry MUW Saatchi&Saatchi
práca s názvom Svet a Slováci
pre klienta Heineken
od agentúry Istropolitana Ogilvy
práca s názvom Lebo Medveď
pre klienta Mercedes-Benz Slovakia
od agentúry MADE BY VACULIK
práca s názvom Zložená jedna báseň
pre klienta Tatra banka
od agentúry MADE BY VACULIK
práca s názvom FunFón s Pištom a Oblinou
pre klienta Orange Slovensko, Fun rádio
od agentúry Wiktor Leo Burnett
FunFón s Pištom a Oblinou by zlatyklinec
práca s názvom Celoštátne sčítanie psov
pre klienta Vydavateľstvo 7 Plus
od agentúry Kaspen/Jung v.Matt, organizačná zložka Bratislava
Celoštátne sčítanie psov by zlatyklinec
Zdroj: Ivan Krasko