StoryEditor

Poznáme shortlisty Zlatého klinca v kategórii Kampaň

17.05.2012, 21:02
O Klinec zabojujú MUW Saatchi&Saatchi, Istropolitana Ogilvy, MADE BY VACULIK, Wiktor Leo Burnett a Kaspen/Jung v.Matt. Pozrite si nominované práce.

Shortlisty Zlatého klinca 2012 v kategórii Kampaň sú známe. Klinec môže získať päť agentúr. Klienti, pre ktorých práce vznikali, idú naprieč segmentmi - Slovak Telekom, Orange Slovensko/Fun rádio, Heineken, Mercedes-Benz Slovakia, Tatra banka a Vydavateľstvo 7 Plus.

Víťaz bude vyhlásený v piatok 18. mája po 20. hodine na klincovom večeri v bratislavskom Istropolise.

Pred rokom získala v tejto kategórii Zlatý klinec práca Pripravujeme sa na svetlá reflektorov pre klienta Vysoká škola múzických umení od agentúry VACULIK ADVERTISING (dnes MADE BY VACULIK). Kompletné výsledky.

Nominácie/Kategória J - KAMPAŇ

práca s názvom Paviel neodporúča
pre klienta Slovak Telekom
od agentúry MUW Saatchi&Saatchi

práca s názvom Svet a Slováci
pre klienta Heineken
od agentúry Istropolitana Ogilvy


Svet a Slováci by zlatyklinec

práca s názvom Lebo Medveď
pre klienta Mercedes-Benz Slovakia
od agentúry MADE BY VACULIK


Lebo Medveď by zlatyklinec

práca s názvom Zložená jedna báseň
pre klienta Tatra banka
od agentúry MADE BY VACULIK


Zložená jedna báseň by zlatyklinec

práca s názvom FunFón s Pištom a Oblinou
pre klienta Orange Slovensko, Fun rádio
od agentúry Wiktor Leo Burnett


FunFón s Pištom a Oblinou by zlatyklinec

práca s názvom Celoštátne sčítanie psov
pre klienta Vydavateľstvo 7 Plus
od agentúry Kaspen/Jung v.Matt, organizačná zložka Bratislava


Celoštátne sčítanie psov by zlatyklinec

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. máj 2025 21:22