Kampaň začala teasingom, v ktorom išlo o jediné slovo – končíme. Teraz prichádza s rozuzlením.
Orange predstavil revolučný program WOW, ktorý kompletne nahradzuje všetky doterajšie paušály. Počas teasingovej fázy zohralo slovo „končíme“ kľúčovú úlohu. Bol ním prerušený televízny spot so starou ponukou a i väčšina predajní bola zabalená do priesvitnej fólie s nálepkou, kde bolo napísané presne to isté.
Od stredy 6. júna má slovo „končíme“ svoj dopovedanie – končíme s paušálmi, aké tu boli doteraz. V predajniach, ale i na billboardoch či v televízii museli staré paušály uvoľniť miesto programu WOW.
V novom spote je ústrednú dúha, ktorá sa rozprestiera nad celým mestom. Má tak ukázať, že ide naozaj o niečo „WOWtistické“. Za všetkým stojí agentúra Wiktor Leo Burnett.
Réžie sa ujal Michael Baumbruck, za kameru sa postavil Juraj Chlpík a o nakrúteniu spotu sa postarala produkcia od Leopard Production.
https://www.youtube.com/watch?v=V80VB8u94kg&feature=player_embedded
Zdroj: red.

