Reštaurácia Le Monde chce komunikovať nadlinkovo. Prizvala si na to agentúru PACKY ADVERTISING.
ATL kampaň bola zameraná na image značky. Cieľom bolo odkomunikovať reštauráciu, v ktorej sa každé jedlo stáva gurmánskym zážitkom, a v ktorej pochopíte ako skutočné jedlo chutí. A keďže vychádza z predpokladu, že každý človek má rád dobré jedlo, tak každý v sebe nosí gurmána. Stačí ho len objaviť.
Reštaurácia začala s PR kampaňou s cieľom zmeniť spotrebiteľské správanie na základe bližšieho spoznania „kuchyne“, tzn. pochopiť ako sa tvoria pôžitky, ako vznikajú zážitky, čo stojí za kvalitou produktu ako takého.
Vizuály imidžovej kampane oslovujú tých, o ktorých chce reštaurácia rozšíriť svoju cieľovú skupinu - mladých, aktívnych, imidžových ľudí. Ďalšou aktivitou je vytvorenie Klubu Le Monde Restaurant & Bar, pre verných ale i nových zákazníkov. Vizuál sprievodnej brožúry vernostného programu a členskej karty vytvárala taktiež agentúra PACKY ADVERTISING.
Le Monde Restaurant & Bar pre nadšencov heaute cusine pripravil opäť v spolupráci s PACKY ADVERTISING aj tričká s potlačou kuchárskeho rondonu. Tričká bude reštaurácia predávať pri rôznych príležitostiach, pričom polovicu sumy venuje na dobročinné účely.
Zdroj: red.