Copywriter Core4 Šimon Škoviera pri preberaní ceny
StoryEditor

Slováci odniesli z Golden Hammer dve zlatá a striebro

11.06.2012, 17:34
A to zásluhou agentúr Istropolitana Ogilvy a CORE4. Pozrite si slovenské entries.

Z trinásteho ročníka medzinárodnej prehliadky reklám Golden Hammer v Lotyšsku bodovala hneď s dvomi oceneniami agentúra Istropolitana Ogilvy. Domov si odniesla strieborné kladivo za prácu World and Slovaks, a zlaté za prácu Last Supper a Scream (séria).

Zo slovenskej posádky priniesla domov body aj agentúra CORE4, a to za prácu You´ll pay with your own blood, ktorá jej vyslúžila zlato.

Celkovo bolo prihlásených agentúr z 25 krajín, a padol aj historický rekord v počte prihlášok. O šancu premeniť prihlášku na ocenenie najviac bojovalo Rusko a Ukrajina. Krajiny zaslali najväčší počet prihlášok. Práce posudzovali štyri medzinárodné poroty. Pozrite si všetky ocenenia v kategóriach.

Prihlášky slovenských agentúr:

Agency

Category

Name
of series

Entry name

CORE4, spol. s.r.o.

E - 9

 

You´ll pay with your own blood

MADE BY VACULIK

B - 5

Tatra Banka Academy Collection

Roxy Card

B - 5

Quicksilver Card

E - 2

 

Love - warez edition

E - 8

 

Love - warez edition

E - 5

 

kurier.nemeckysprinter

F - 6

 

Love - warez edition

F - 11

 

Theatre Commercial

G - 6

Tatra Banka Academy Collection

Roxy Card

G - 6

Quicksilver Card

Istropolitana Advertising, s.r.o.

D - 5

Paintings

Scream

D - 5

Last supper

A - 2

 

World and Slovaks

digita.sk

E - 5

 

NAY Mission

E - 5

 

Social Heroes

Effectivity

A - 3

 

Gastroval

C- 4

 

Playing Citylight Rock OK

Wiktor Leo Burnett

F - 10

 

Announcement

B - 5

Truth Well Told

Italy

B - 5

Turkey

B - 5

Croatia

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 12:39