Stala sa ňou agentúra Relations Consulting. Pokryť plánuje CSR.
Agentúra Relations Consulting bude pre klienta Pivovary Topvar poskytovať PR zamerané najmä na komunikáciu tém týkajúcich sa spoločensky zodpovedného správania sa firiem, a tiež programy zamerané na zodpovednú konzumáciu alkoholu.
„Práve toto je oblasť, ktorá umožňuje vytvárať skutočný vzťah medzi firmou a okolím, v ktorom pôsobí a formou konkrétnych projektov vzdelávať a pomáhať tam, kde vznikajú prirodzené komunikačné body. A to nielen medzi značkou a spotrebiteľom, ale medzi firmou, a najširšou verejnosťou,“ povedala pre Stratégie Miroslava Remenárová, Idea Maker & MD, Relations Consulting a dodáva: „Spolupracovať s jednou z najväčších pivovarníckych spoločností na svete je pre nás výzvou.“ Podľa jej slov agentúra vsádza pri novej spolupráci najmä na skúsenosti v oblasti CSR, ktorými disponuje.
„Projekty zodpovednej konzumácie alkoholu sú pre spoločnosť Pivovary Topvar prioritou,“ objasňuje Miriam Šramová, Corporate Affairs Manager, Pivovary Topvar. A k výberovému procesu dodáva: „Oslovili sme spoločnosti s podobnými skúsenosťami a pri výbere presvedčila odbornosť, kvalifikovanosť a profilácia Relations Consulting práve na CSR. Pridanou hodnotou sú aj podobné projekty realizované agentúrou práve v oblasti CSR.“
Zdroj: Erika Brindzová

