Spot s názvom Camouflage má ukázať, že s nápojom Sprite vyniknete vo svojom okolí.
Umelci pod vedením majstra kamufláže, čínskeho umelca Liu Bolin, pracovali 1200 hodín, aby namaskovali cez dvadsať hercov podľa konkrétnych scenérií v Prahe. Väčšina efektov tak vznikla priamo pri natáčaní, nie neskôr úpravami v štúdiu. Kampaň pre Coca Colu navrhli agentúry BBH z New Yorku a Šanghaji, režíroval ju Peter Thwaites. Nakrúcala sa v Prahe v produkcii českej firmy Unit + Sofa.
Kamufláž využili v poslednej dobe hlavne dobročinné projekty - ako napríklad v Libanone, kde kampaň "Break the silence" upozorňovala na problém zneužívania detí. Tento rok ju ocenila brozovým levom napríklad porota na reklamnom festivale Cannes Lions. Priamo Liu Bolin sa preslávil hlavne svojimi "mestskými kamuflážami", kedy sám seba nechal fotiť na rôznych miestach tak, že vždy splýval s okolím. Podobné inštalácie vytvoril aj pre Unicef.
http://youtu.be/t3paXOX2JqE
Zdroj: Jan Patera