Prinášame prehľad premiérových kampaní na máj 2012.
Takmer stovku reklamných kampaní prichystali najväčšie slovenské agentúry na máj. Tie nové sa viažu najmä k športu: Lowe GGK pripravilo sponzoringovú kampaň pre Škoda Auto Slovensko na RTVS. Odštartujú tiež aktivity k futbalovému šampionátu UEFA Euro 2012: Mayer/McCann Erickson robí pre Coca-Colu na Slovensku a v Česku, Creo Young & Rubicam pre Hyundai aj Slovenský futbalový zvaz.
S prichádzajúcimi "letnými teplotami" sa začína aktivizovať aj pivárenský segment: Heineken Slovensko sa spája Creative Department v televíznej kampani Keltánok a pokračuje s OOH podporou pre Krušovice. Mayer/McCann Erickson zasa preňho bude aj v máji robiť Corgoň. Topvar promuje svoj Radler v horeca segmente (Made by Vaculik) a klasické pivo v kampani od agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Tá zároveň pokračuje v tretej vlne kampane Srdcom východniar pre Šariš.
Zdroj: Ivan Krasko