Martina Fatyková
StoryEditor

UniCredit Bank uvádza StickAir

09.07.2012, 11:27

Zastreší ho Digita.sk. Presvedčila kreatívnym konceptom.

Digita.sk sa stala víťaznou agentúrou v tendri. „Všetky oslovené agentúry spĺňali podmienky po technickej stránke aj z hľadiska rozsahu kampane. Ale Digita.sk priniesla koncept, ktorý bol pre nás najsilnejší po kreatívnej stránke aj najpresnejším zacielením,“ hovorí Martina Fatyková, riaditeľka Identity a komunikácie, UniCredit Bank o tom, čím presvedčila víťazná agentúra.

V konaní bolo oslovených päť agentúr, vrátane súčasnej agentúry klienta – Mayer/McCann Erickson. Ostatné agentúry boli digitálne. Spolupráca s agentúrou Digita.sk je už zahájená. Pričom agentúra realizuje kompletnú online kampaň pre konkrétny produkt. Ostatné služby ostávajú v kompetencii zmluvnej agentúry.

K novému produktu a jeho komunikácii Fatyková dodáva: „V portfóliu máme zaujímavý produkt, štýlovú bezkontaktnú platobnú nálepku StickAir, ktorá si z nášho pohľadu zaslúži samostatnú kampaň. Chceli sme niečo úplne iné, čo sme doteraz ešte nerobili a preto sme si chceli vyskúšať mimo našej agentúry aj iných online špecialistov. A naozaj priniesli nový, odvážny pohľad na StickAir.“

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2025 14:15