Zastreší ho Digita.sk. Presvedčila kreatívnym konceptom.
Digita.sk sa stala víťaznou agentúrou v tendri. „Všetky oslovené agentúry spĺňali podmienky po technickej stránke aj z hľadiska rozsahu kampane. Ale Digita.sk priniesla koncept, ktorý bol pre nás najsilnejší po kreatívnej stránke aj najpresnejším zacielením,“ hovorí Martina Fatyková, riaditeľka Identity a komunikácie, UniCredit Bank o tom, čím presvedčila víťazná agentúra.
V konaní bolo oslovených päť agentúr, vrátane súčasnej agentúry klienta – Mayer/McCann Erickson. Ostatné agentúry boli digitálne. Spolupráca s agentúrou Digita.sk je už zahájená. Pričom agentúra realizuje kompletnú online kampaň pre konkrétny produkt. Ostatné služby ostávajú v kompetencii zmluvnej agentúry.
K novému produktu a jeho komunikácii Fatyková dodáva: „V portfóliu máme zaujímavý produkt, štýlovú bezkontaktnú platobnú nálepku StickAir, ktorá si z nášho pohľadu zaslúži samostatnú kampaň. Chceli sme niečo úplne iné, čo sme doteraz ešte nerobili a preto sme si chceli vyskúšať mimo našej agentúry aj iných online špecialistov. A naozaj priniesli nový, odvážny pohľad na StickAir.“
Zdroj: Erika Brindzová