Aj v prípade workshopu Teda bolo nutné využiť základnú fintu festivalu - ak chcete čo to vidieť, dostavte sa minimálne o pol hodinu skôr. Celkom nepraktický spôsob, keďže tak možte prísť o polovicu z predchádzajúcej prednášky. Za cenu sedieť v prvých radách to ale stálo. Ted bol skvelý, tak, ako sme na to u Droga5 zvyknutí.
A takto vidí úspech agentúry:
1. Pracujte v zahraničí
Ak máte príležitosť, určite ju využite. V agentúre to hneď spoznajú.
2. Neexistuje žiadna predpísaná "formulka”
Ak si to myslíte, pravdepodobne robíte svoje prvú najväčšiu chybu.
3. Zjednodušujte
Funguje iba to, čo je skutočne jednoduché. Nekomplikujte len preto, aby ste zaujali. Ako na to? Napríklad Marrow Donor mal zložitú registráciu na svojom webe a teda minimálnu šancu pritiahnuť nových prispievateľov. Čo je celkom vážna vec, keďže ide o záchranu životov. A tak jednoducho, ak sa porežete v práci na kancelárskom papieri, dajte kvapku krvi do obálky a vhoďte na pošte.
4. Nesnažte sa prísť na nápad hneď
Zažili ste ten pocit, keď ste si povedali: Prečo som na toto neprišiel ja? Také jednoduché! Nenechajte sa tým vyrušiť. Ten najlepší nápad je priamo pred vami. Nabudúce to budete vy.
5. Vaša cieľovka je lenivá
Nechce sa jej príliš premýšľať. Dajte jej preto jednoduchý produkt.
6. O probléme nehovorte
Riešte ho. Premýšľajte a hľadajte riešenia, nové pohľady.
7. Nebuďte sebeckí, otočí sa to proti vám
Doprajte úspech inému. Prestaňte si myslieť, že úspech iného môže uškodiť vám. Vráti sa vám to. Povzbudzujte svoj tím, budujte ich sebadôveru. Mnohí ľudia robili opak a v agentúrnom biznise skončili.
8. Cynizmus je nepriateľ
Buďte pozitívni tak, ako to len ide. Ak takí nebudete, príde niekto iný a ten si získa ľudí.
Ktorú agentúru u nás vám tieto pravidlá pripomínajú?
Zdroj: Erika Brindzová