StoryEditor

KFC bežná reklama nestačí, vytvoril si hraný seriál

31.07.2012, 14:25
Reťazec spolu s televíziou Comedy Central vyrobil seriál plný odkazov na nové KFC Bites.

Fastfoodový reťazec KFC sa rozhodol promovať svoje vynovené, väčšie kuracie kúsky KFC Original Recipe Bites nielen cez klasickú reklamu. Rozhodla sa pre "branded entertainment". Spolu so stanicou Comedy Central vytvorila webový seriál Growing Up & Getting Out.

KFC je v seriáli promované hneď niekoľkými spôsobmi. Okrem klasických odkazov na začiatku a konci epizódy zaplnila seriál product placementom. Jedna z epizód sa napríklad celá odohráva za stolom, postava sa kŕmi jedlom z KFC a pochvaľuje si ho.

Podľa tlačovej správy KFC a Comedy Central uzavreli partnerstvo aj na sprievodnej súťaži, prebiehajúcej na webe freerentcontest.com a sociálnych sieťach. Cenou je aj KFC Chicken Checks na nákup jedla v tomto reťazci.

Ako uvádza clickz.com, KFC prišlo s myšlienkou seriálu cieliaceho na skupinu 18- až 24-ročných ľudí. Comedy Central ho na jeho podnet vytvorilo. Teraz ho spoločne promujú – epizódy dali na YouTube a svoje weby, na seriál upozorňujú na Facebooku a Twitteri.

Seriál Growing Up & Getting Out má päť krátkych častí. Venuje sa mladému človeku, ktorý sa po istom čase osamostatnenia musel vrátiť domov – čo sa podľa tlačovej správy deje v každom štvrtom prípade. Vonku sú už dve epizódy, ostatné sa uvoľnia postupne do 13. augusta.

http://youtu.be/qgC5le4iG9c

http://youtu.be/gJIyd9RXb28

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. september 2024 10:52