JANDL uviedol pre klienta EUROVEA kampaň, ktorá pozicionuje EUROVEA ako ideálne miesto na nákup a oddych.
Kampaň je postavená na headline Nákupný raj a sviežom vizuále, ktorý je prvým zo série naplánovanej na najbližší rok.
Pri koncepte nákupného raja pracoval JANDL priamo s prostredím nákupného centra EUROVEA. To je jednak architektonicky unikátne, zároveň však aj zasadené v elegantnom a príjemnom prostredí oddychovej zóny na brehu Dunaja. Spolu so svojou polohou v centre Bratislavy a ďalšími benefitmi tak vytvára komplex, ktorý je nákupným rajom. Tomu zodpovedá aj vizuálne spracovanie, v ktorom sa motívy prírody spájajú s predmetmi charakterizujúcimi širokú ponuku obchodov a služieb.
Oľga Ďuraková, Marketing Manager, EUROVEA k novému konceptu: „Svieži, inovatívny a kreatívne veľmi originálny koncept, ktorý ideálne reprezentuje, kto sme a čo ponúkame našim zákazníkom. Pozitívne reakcie verejnosti na „rajské“ autobusové zástavky sú dôkazom, že sme sa vybrali správnym smerom“.
Z kľúčového vizuálu vychádza aj koncept zastávok MHD.
Zdroj: JANDL