StoryEditor

Nákupný raj EUROVEA

06.06.2012, 14:00

JANDL uviedol pre klienta EUROVEA kampaň, ktorá pozicionuje EUROVEA ako ideálne miesto na nákup a oddych.

Kampaň je postavená na headline Nákupný raj a sviežom vizuále, ktorý je prvým zo série naplánovanej na najbližší rok.

Pri koncepte nákupného raja pracoval JANDL priamo s prostredím nákupného centra EUROVEA. To je jednak architektonicky unikátne, zároveň však aj zasadené v elegantnom a príjemnom prostredí oddychovej zóny na brehu Dunaja. Spolu so svojou polohou v centre Bratislavy a ďalšími benefitmi tak vytvára komplex, ktorý je nákupným rajom. Tomu zodpovedá aj vizuálne spracovanie, v ktorom sa motívy prírody spájajú s predmetmi charakterizujúcimi širokú ponuku obchodov a služieb.

Oľga Ďuraková, Marketing Manager, EUROVEA k novému konceptu: „Svieži, inovatívny a kreatívne veľmi  originálny koncept, ktorý ideálne reprezentuje, kto sme a čo ponúkame našim zákazníkom. Pozitívne reakcie verejnosti na „rajské“ autobusové zástavky sú dôkazom, že sme sa vybrali správnym smerom“.

Z kľúčového vizuálu vychádza aj koncept zastávok MHD.

 

Zdroj: JANDL

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 11:46