Chce byť viac „digi“.
Dlho očakávaný tender Slovenská sporiteľňa vyhlásila začiatkom februára 2012. Banka si vyberala spomedzi šiestich agentúr. Z trojmesačného kreatívneho výberového konania nakoniec vyšla víťazne slovenská online a digitálna agentúra Core4. „Chceme byť klientom bližšie, chceme byť tam, kde ľudia trávia čoraz viac času. Komunikáciu v digitálnom priestore aj z tohto dôvodu nepokladáme len za akýsi doplnok tradičných médií, a preto sme si vybrali partnera, ktorý to vidí rovnako,“ vyjadril sa Juraj Barta, riaditeľ marketingu a analýzy trhu Slovenskej sporiteľne. A pre Stratégie dodal, že určite neplánujú byť samoúčelne a za každú cenu kreatívni.
Tím online agentúry Core4 bude pre Slovenskú sporiteľňu zabezpečovať kompletný online a digitálny servis, čo okrem iného zahŕňa online kreatívne riešenia, ich technickú realizáciu, pokrytie sociálnych sietí, ako aj prepojenie online a offline prostredia. „Našim cieľom je kvalitatívne posunúť vnímanie Slovenskej sporiteľne v online prostredí, inovovať imidž banky na internete, ale hlavne priniesť nové a svieže nápady,“ uzavrela tému Natália Vargová, account director Core4.

