StoryEditor

Facebook testuje zobrazovanie reklamy aj “nefanúšikom”

15.08.2012, 09:49

Znamenalo by to, že budete dostávať posty od firiem, ktoré ste nikdy nelajkli.

Značky budú môcť čoskoro uverejňovať svoje posty v News Feed aj tých Facebookových užívateľov, ktorí nie sú fanúšikmi stránky. Všetko je zatiaľ iba v štádiu testovania. Ak by novinka prešla, znamenalo by to, že by sa vo vašich News Feedoch objavovali informácie o firme, o ktorú ste nikdy neprejavili záujem svojím Like. Čo môže trochu narušiť užívateľskú pohodlnosť a záujmy, ktoré sa Facebook tak snaží dodržiavať. Doteraz totiž iba fanúšikovia stránky mohli vidieť a dostávať informácie priamo do svojich Noviniek (News Feed).

"Začali sme s testovaním. Ide o test nie veľkých rozmerov – skúšame povoliť firmám umiestňovať ich Posty v News Feedoch tých užívateľov, ktorí nie sú fanúšikmi stránky,” povedala hovorkyňa Facebooku Annie Ta. “Táto forma reklamy sa môže objaviť, aj keď využívate mobilný internet.”

Reklama sa objaví ako hociktorá iná reklama, označená bude ako sponzorovaný odkaz – uviedla v maili Ta pre Mashable. Takto riadne označený sponzorovaný odkaz bude ponúkať aj možnosť priamo stránku hneď lajknúť.

“Dúfame, že tento formát uľahčí firmám zasiahnuť viac ľudí,” objasňuje Ta. V júni uviedol Facebook Sponzorované odkazy aj pre “mobilné “ verzie stránok.

Chceli by ste dostávať posty o firme, ktorej ste nedali svoj Like?

Zdroj: er

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2025 13:58