Nike
StoryEditor

Cannes Predictions súboj: Nike verzus Jordan

08.06.2012, 07:45

V prvom súboji sa Stratégie a Wiktor Leo Burnett zhodli. A čo teraz? Hodnotia Ľuboš Borovský a Peter Kačenka.

Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Nike "My Time is Now" a Jordan "The Explosive Game".

Nike "My Time is Now"

Jordan "The Explosive Game"

Ľuboš Borovský, zástupca riaditeľa inzercie pre divíziu HN magazines, Ecopress: Ťažké rozhodovanie. Oba sú perfektné. Ale ak sa musím rozhodnúť, tak Nike – My Time is now. Od začiatku do konca napriek dĺžke cez 3 minúty dynamické a pútavé. Silný komparz.

Peter Kačenka, Creative Director, Wiktor Leo Burnett: V tomto prípade je to ako porovnávať hrušky s jablkami.

Jednoznačne sa mi páči kampaň pre Nike. Je za ňou viac ako len dokonale zvládnutý, viac ako 3 minútový film.

Ak ho dokážete dopozerať do konca, čo určite nie je problém, odmení vás vstupom do jeho interaktívnej časti s množstvom výziev, odkazov, informácii a zábavy. Čo je však podstatné, celé sa to s nepredstaviteľnou dokonalosťou odohráva na youtubovom konte Nike Football, pričom len zopár linkov vedie mimo konta. Film takto ponúka obrovský priestor pre prezentáciu značky v rozmanitých podobách počas toho, ako sa odvíja hlavný príbeh. "My time is now" je výzvou pre mladé futbalové talenty. Je príležitosťou, bohužiaľ len vo vybraných futbalových krajinách, chopiť sa ponúkanej šance a zažiariť rovnako ako dnes žiari nová futbalová generácia. Futbalisti ako sú Neymar, M'Vila, Shneider či Balotelli na ktorých sa kedykoľvek dnes naživo príde pozrieť viac ako 60 tisíc divákov. Je to plnokrvná, pestrofarebná a košatá óda na futbal. Jednoznačný favorit na najvyšsie ocenenia vo viacerých kategóriách.

"The explosive game" pre tenisky Melo M8 od  značky Jordan je vizuálne príťažlivou ukážkou toho, ako sa dá využiť nová technológia v prospech veľkej značky.

Vidieť túto prezentáciu naživo, asi by mi spadla sánka. Na Youtube sa dá vidieť niekoľko projektov ktoré  využívajú tzv. "Water Projection" - holografické premietanie na kvapky vody. Nenašiel som však nič, čo by do veľkoleposti mohlo konkurovať tejto prezentácii. Zatiaľ. Myslím si že to v kategóriách, kde sa oceňuje práca s novými a netradičnými médiami môže ašpirovať na bronz či striebro.

 

Projekt Cannes Predictions 2012 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj Vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 40ku reklám.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 04:42