Fastfoodový reťazec pretočil svoj TV spot "We all make the games", tentokrát so zábermi skutočných fanúšikov na LOH 2012 v Londýne.
Fastfoodový reťazec McDonald 's, ktorý je partnerom tohtoročnej olympiády (hoci mu to niektorí majú za zlé), pretočil TV spot s názvom "We all make the games", ktorý sa v médiách objavil v júni. Počas prvého týždňa olympiády natočil skutočných fanúšikov, ktorí si každý po svojom užívajú najväčší športový sviatok.
Nový spot s pozmeneným názvom "We´re all making the games" tiež pochádza z dielne agentúry Leo Burnett. Na Facebooku McDonald´s teraz vyzýva fanúšikov, aby sa aj oni zapojili do kampane - prostredníctvom špeciálnej aplikácie majú možnosť nahrať svoje foto a následne sa objaviť na londýnskych reklamných nosičoch.
Pozrite si nový spot "We´re all making the games" a potom ho môžete porovnať s tým starším "We all make the games":
http://youtu.be/67JX2WELlUg
http://youtu.be/gwAyM78X7GA
Zdroj: Strategie

