Stratégie a Wiktor Leo Burnett majú tentokrát iný názor. Hodnotia Miroslava Klempová a Martin Ondrušek.
Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Canal+ "Canal Bear" verzus DirecTV "Stop Taking in Stray Animals".
Miroslava Klempová, redaktorka, Stratégie: Páčia sa mi obe reklamy. Pri Canal+ som sa na začiatku nudila (skrátila by som ten filmový bojový akože výpravný úvod), potom som sa zasmiala (aj na francúzskom prízvuku) a napokon ma prekvapilo, pre akú značku je spot nakrútený. Dobrý nápad. DirecTV reklama je kratšia, nápad má tiež, aj som sa zasmiala (na druhý alebo tretí replay), no od začiatku bolo jasné, o akého zadávateľa asi pôjde. Takže podľa tohto hodnotenia by som hlasovala pre Canal+. Ale potom som si jednoducho pozrela komentáre pod videami a vysvitlo, že publikum sa pri prvom spote pýtalo na WWF a mŕtve zvieratá, a naopak, pod druhým spotom sa rozprúdila zábava v podobe pokusov zostaviť ešte vynaliezavejší voiceover, na ktorom je spot založený. Takže interaktívnejší je napokon DirecTV. A aj napriek tomu dávam hlas Canal+, pretože no a čo, že neoriginálna výpravnosť, medvedí koberec a akože klišé profil režiséra... spot pobavil a prekvapil. Tak.
Martin Ondrušek, Creative Director, Wiktor Leo Burnett: Canal Bear – príjemná story s pointou a veľmi sympatickým medvedíkom. Milujem vtipné pointy, ale v tomto prípade to myslím nebude stačiť.
Tipujem jednoznačne DirecTV. Čo všetko sa môže stať, keď neurobíš to správne rozhodnutie. Predstavil som si, ako po výpadku UPC u mňa doma skončím niekde v Pakistane s kalašnikovom pri hlave. Prejdem radšej na FiberTV???:-))
Projekt Cannes Predictions 2012 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj Vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 40ku reklám.
http://youtu.be/OWOeEqyD_gM
http://youtu.be/VObFc64OnEk
Zdroj: red