StoryEditor

Ako zle ukryť product placement

04.07.2012, 18:04

Pokračovanie kampane Zlatej Studne s nosným claimom "Žite s ľahkosťou."

Dramatik Pavel Graus je známy aj svojou internetovou reláciou Ako prežiť…, v ktorej glosuje aktuálne udalosti v spoločnosti. Posledné vydanie pred letom venoval, ako inak, dovolenkám. Tradičný pohľad, ako sa na dovolenku pripraviť a čo nevynechať na cestách, by ste však čakali márne.

S Grausovi vlastným humorom naopak predstavuje 100 dôvodov, prečo radšej zostať doma. Za historicky prvým sponzorovaným vydaním relácie "Ako prežiť…" stojí Zlatá Studňa a kreatívne štúdio Milk. Ako hovorí sám Graus, "sponzor nijako nezasahoval do obsahu videa, chcel len ufňukaného Grausa obliať vodou a trocha mu odľahčiť život."

Pre niekoho príliš riskantný product placement, Zlatej Studni sa odvaha vyplatila. Nakoniec, frflanie je na Slovensku tak trochu národný šport. A tak sa pri sledovaní klasických sťažností (drahá káva, drahé jedlo, wifi iba na recepcii, sprievodkyňa nehovorí po anglicky, studené langoše) buď urazíte, alebo sa v nich nájdete.

 

100 najhorších vecí, ktoré vám pokazia dovolenku from Milk Studio on Vimeo.

Zdroj: Milk

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 20:42