Líder slovenského internetu AZet.sk spúšťa podpornú kampaň pre motoristický inzertný portál Autobazar.sk. V tlačovej správe tvrdí, že ide o vôbec "prvú veľkú kampaň" tohto webu. Jej koncept spracovala agentúra ad one.
Kampaň štartuje teraz v júli a potrvá do druhej polovice augusta. Dostane sa do printov, na billboardy aj na web. "Azet pre túto kampaň vyčlenil internetové reklamné plochy, ktoré doposiaľ na svoje vlastné promo vôbec nevyužíval," uvádza sa v správe.
Koncom minulého roka mal Autobazar.sk prvú, menšiu kampaň v dvoch rádiách. Jej cieľom bolo upozorniť na značku. Tentokrát kampaň upozorňuje na súťaž "Zaplatíme za tvoje auto o 50 % viac".
Web Autobazar.sk spustil AZet koncom roka 2008. Aktuálne má v ponuke 144 000 automobilov. V júni podľa AIM monitora dosiahol návštevnosť 291 152 RU.
Zdroj: ik