Predkladať ponuky je možné do 17. júla.
Spoločnosť primárne potrebuje pokryť marketingové služby, PR služby, monitoring médií a tvorbu webu. Konanie je dvojkolové. Práve prebieha kolo prvé, druhé kolo sa zaháji na konci júla.
Spolupráca by mala začať od septembra, čo sa týka tvorby webu. Ide o projektovú bázu a spoločnosť plánuje spustiť nový vizuál webu. Na ostatné služby je predbežný termín začatia spolupráce určený na september až október. V tomto prípade ide o ročné naviazanie spolupráce.
V rámci marketingových služieb by mala agentúra zastrešiť celkovú marketingovú stratégiu a plány, v oblasti PR ide o vzťahy s médiami a strategické poradenstvo, krízová komunikácia.
Dôvodom vypísania konania je, že spoločnosť chce zaktualizovať celkové pôsobenie navonok.
Zdroj: Erika Brindzová