Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Google Wallet verzus American Express "Small Business Saturday".
Peter Vavro, šéfredaktor, Hospodárske noviny: Na jednej strane stojí vždy zaujímavý produkt, resp. idea, na strane druhej sú obidva spoty neuveriteľne zdĺhavé a monotónne. Pri obidvoch som sa nudil a do konca som vydržal iba preto, že som čakal na vygradovanie pointy - jednoducho na prekvapenie. Ani v jednom prípade som sa nedočkal. Aj keď do malých obchodov nakupovať aj tak chodiť odteraz nebudem, svoj hlas, vzhľadom na zámer, dávam „maloobchodnej sobote" American Express.
Vladimír Lefík, Strategic director, Wiktor Leo Burnett: Vybrať favorita z týchto dvoch prác je veľmi ťažké, pretože som si úplne istý, že obe to v Cannes dotiahnu poriadne ďaleko. Majú všetko, čo sa cení na súčasnej komunikácii. Ich ambíciou nie je len odovzdať správu o novom produkte, ale prostredníctvom komunikácie zmeniť zabehaný spôsob fungovania sveta. V tomto zmysle excelujú obe. Small business Saturday je skvelý spôsob, ako prinavrátiť medzi malých obchodníkov a ich susedov pocit, že sú na jednej lodi, a pritiahnuť nákupy späť z obrovských hypermarketov do malých obchodov. Google Wallet ma ambíciu ešte väčšiu, kompletne nahradiť ostatné spôsoby platby. Preto je u mňa miernym favoritom.
Projekt Cannes Predictions 2012 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj Vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 40ku reklám.
http://youtu.be/5CrSNn2pIes
http://youtu.be/4jev9Q5o1-Q
Zdroj: red