StoryEditor

Cannes: Slovensko v kategóriách Cyber a Radio odíde naprázdno

19.06.2012, 11:28
Neobdržali sme ani jeden shortlist.

O cenu sa tromi prihláškami v kategórii Radio uchádzala agentúra Istropolitana Ogilvy.

Prihlásené práce:

A s rovnakým počtom prihlášok (tromi) v kategórii Radio odchádzala nazbierať body aj agentúra Jandl

Prihlásené práce:

Známe sú aj shortlisty z kategórie Cyber, kde bojovala agentúra Istropolitana Ogilvy s prácou Český turista. O cenu sa s touto prácou pokúšala aj v kategórii Media, ktorá skončila pre Slovensko tiež bez výsledku.

Bez shortlistu z Cannes odchádza agentúra MADE BY VACULIK. Za prácu Love Warez Edition získala doma v Hodnotení Stratégií UP, no v Cannes tento rok na shortlist nezarobila. Agentúra svoje šance tiež zvýšila tým, že prácu okrem kategórie Cyber prihlásila aj do kategórie Promo&Activation.

Ostáva ešte pre nás posledná kategória – Film, ktorej shortlisty očakávame v piatok. V nej súťaží za slovenskú posádku agentúra Istropolitana Ogilvy s prácou Svet a Slováci. Stále čakáme na vyhodnotenie kategórie Press (agentúra Jandl).

Zdroj: er

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2025 06:05