O cenu sa tromi prihláškami v kategórii Radio uchádzala agentúra Istropolitana Ogilvy.
Prihlásené práce:
A s rovnakým počtom prihlášok (tromi) v kategórii Radio odchádzala nazbierať body aj agentúra Jandl
Prihlásené práce:
Známe sú aj shortlisty z kategórie Cyber, kde bojovala agentúra Istropolitana Ogilvy s prácou Český turista. O cenu sa s touto prácou pokúšala aj v kategórii Media, ktorá skončila pre Slovensko tiež bez výsledku.
Bez shortlistu z Cannes odchádza agentúra MADE BY VACULIK. Za prácu Love Warez Edition získala doma v Hodnotení Stratégií UP, no v Cannes tento rok na shortlist nezarobila. Agentúra svoje šance tiež zvýšila tým, že prácu okrem kategórie Cyber prihlásila aj do kategórie Promo&Activation.
Ostáva ešte pre nás posledná kategória – Film, ktorej shortlisty očakávame v piatok. V nej súťaží za slovenskú posádku agentúra Istropolitana Ogilvy s prácou Svet a Slováci. Stále čakáme na vyhodnotenie kategórie Press (agentúra Jandl).
Zdroj: er

