StoryEditor

Prima banka prvýkrát už len so single logom

21.06.2012, 11:59

Spustila prvú kampaň, ktorá beží pod novou značkou.

Predchádzajúce kampane využívali kvôli prebiehajúcemu rebrandingu tzv. doublebranding – Dexia/Po novom Prima banka. Banka aj v tejto kampani pokračuje v koncepte „slovného ping-pongu“.

Nová kampaň Prima banky má podporiť znalosti značky, ktorej hlavným posolstvom je „20 000 klientov Prima banky je každý deň odmeňovaných“. Táto testimoniálová kampaň komunikuje výhody Osobného účtu banky, ktorými sú odmena za platbu kartou, vyššie úroky na termínovaných vkladoch a poskytnutie pôžičky a hypotéky bez poplatku. Osobný účet banka spustila ako novinku na jeseň minulého roka.

Banka zmenila svoj názov v novembri 2011, následne predstavila nové logo banky. V rámci rebrandingu v tomto roku už zmenila vizuál platobných kariet, internet banking, novú webovú stránku – www.primabanka.sk, postupne mení branding existujúcich pobočiek a bankomatov a otvára nové pobočky.

Kampaň ešte stále pochádza z dielne agentúry Apple Pie Advertising a prebieha formou 15“ sek. TV spotov a inzerciou na titulných stránkach vybraných denníkov a na spravodajských portáloch. Podpornými aktivitami sú tiež reklamné materiály a plochy na pobočkách. Známe však je, že Prima banka práve uskutočňuje konanie na komunikačnú agentúru. Agentúry sa nachádzajú v poslednom druhom kole, výsledky by mali byť dostupné už v nasledujúcich týždňoch.

http://youtu.be/wKCqyJlX0Ek

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 11:17