StoryEditor

Respekt objasňuje súvislosti

01.08.2012, 11:24

Novú komunikáciu českého mienkotvorného týždenníka Respekt vytvorila agentúra JANDL.

Hlavným benefitom časopisu sú články zameriavajúce sa na podrobné informácie a objasňovanie súvislostí, čomu bol prispôsobený aj TV spot. Ten divákom a potenciálnym čitateľom sľubuje, že budú mať konečne vo veciach jasno.

Spot sa venuje témam, ktoré korešpondujú so zameraním časopisu a na príkladoch z politiky a umenia ukazuje dôležitosť pravdivých a úplných informácií. Počiatočný headline o ruských tankoch v Berlíne s jednoduchou animáciou a zodpovedajúcim hudobným pozadím je doplnený tak, že zásadne mení význam pôvodnej informácie a rovnaký postup bol použitý aj pri pražskom Národnom divadle, ktorého hroziaci zánik sa mení na úspešnú divadelnú sezónu. Komunikáciu zastrešuje nový claim Respekt. Majte jasno.

Vizitka:

Creative Director: Pavel Fuksa

Associate Creative Director: Eugen Suman

Copywriter: Samo Marec

Art Director: Lucia Čermáková

Animation: Vascolo

Director: Cosmoboy

Music: Jindřich Kravařík

Account: Andrea Bibeňová

http://youtu.be/jtZnJwVowD4

Zdroj: JANDL

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 18:58