Novú komunikáciu českého mienkotvorného týždenníka Respekt vytvorila agentúra JANDL.
Hlavným benefitom časopisu sú články zameriavajúce sa na podrobné informácie a objasňovanie súvislostí, čomu bol prispôsobený aj TV spot. Ten divákom a potenciálnym čitateľom sľubuje, že budú mať konečne vo veciach jasno.
Spot sa venuje témam, ktoré korešpondujú so zameraním časopisu a na príkladoch z politiky a umenia ukazuje dôležitosť pravdivých a úplných informácií. Počiatočný headline o ruských tankoch v Berlíne s jednoduchou animáciou a zodpovedajúcim hudobným pozadím je doplnený tak, že zásadne mení význam pôvodnej informácie a rovnaký postup bol použitý aj pri pražskom Národnom divadle, ktorého hroziaci zánik sa mení na úspešnú divadelnú sezónu. Komunikáciu zastrešuje nový claim Respekt. Majte jasno.
Vizitka:
Creative Director: Pavel Fuksa
Associate Creative Director: Eugen Suman
Copywriter: Samo Marec
Art Director: Lucia Čermáková
Animation: Vascolo
Director: Cosmoboy
Music: Jindřich Kravařík
Account: Andrea Bibeňová
http://youtu.be/jtZnJwVowD4
Zdroj: JANDL