Battle Stratégií a Wiktorovcov pokračuje. Hodnotia Jozef Sukovský a Dušan Mikušovič.
Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Ubisoft "Just Dance" verzus Playstation "To Michael".
Jozef Sukovský, riaditeľ oddelenia digitálnych médií, Ecopress: Páči sa mi "Michael" - PS3 Long Live. To preto, že si udržala moju pozornosť a bola pospájaná do zaujímavého teaseru na nejaký príbeh o hrdinovi.
Ubisoft - keby som na túto reklamu natrafil niekde, tak sa nedostanem za tých low-cost 20 sekúnd, ktoré sú v úvode. Potom som na chvíľu mal pocit, že to začne byť zaujímavé, ale zabili to prehnanou dĺžkou tanečných sekvencií, takže aj keby som sa dostal potiaľ, stratím záujem v tom momente a tak či tak ju za normálnych okolností nedopozerám.
Dušan Mikušovič, Copywriter senior, Wiktor Leo Burnett: Porovnávať príspevky Ubisoft a Playstation znamená tak trochu miešať jablká a hrušky. Na aplikácií pre Just Dance treba oceniť okrem zaujímavého uchopenia myšlienky celej hry pre Wii najmä fakt, že dokázala vytvárať naozaj zábavný a hlavne sharovateľný obsah. Celá táto fičúrka teda nezostala samoúčelná, ako sa to občas pri smartfonových aplikáciách stáva. Spot pre Playstation je z iného súdka, už len pre to, že je to klasický reklamný príbeh. Oslava hry a hráčov postavami, s ktorými sa stretneme práve pri hraní Playstationu, je podľa mňa krajšia idea, ktorá je navyše výborne stvárnená. Pre mňa jednoznačný víťaz.
Projekt Cannes Predictions 2012 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj Vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 40ku reklám.
http://youtu.be/p_I5yUjU5Sw
http://youtu.be/mdWkKKSckNk
Zdroj: red

