StoryEditor

Kofolové litrovky pre outdoor

10.07.2012, 15:20

Kofola prináša na trh dve inovácie - ergonomicky tvarovanú 1L fľašu pre cestovateľov a novú príchuť s Guaranou.

Pre obidve novinky má Kofola pripravenú marketingovú kampaň, ktorá „dobrodruhov a cestovateľov zavedie na tie NAJ miesta po celom svete.“ Svoju cieľovku fľaše zdôrazňujú aj na etikete, kde sa vyníma nápis „outdoor.“

Nové litrovky Kofoly sa v regáloch predajní objavia v priebehu júla 2012. Novinka bude od polovice júla podporená prostredníctvom nového televízneho spotu, POSM, bilboardovej a on-line kampane. V rovnakom čase bude spustený aj špeciálny web kampane.

„K letu a prázdninám neodmysliteľne patrí cestovanie, poznávanie a objavovanie nových krajín či kultúr a tiež prekonávanie samých seba. Na to však treba veľa energie, preto sme vybrali tie najlepšie zdroje a spojili ich v novej receptúre Kofoly s Guaranou,“ hovorí Filip Větrovský, brand manažér Kofoly, a dodáva: „Zároveň sme zvolili produkt, ktorý má optimálny objem a tvar na cestovanie – litrovú fľašku v novom ergonomickom dizajne, ktorý každému skvelo padne do ruky. Okrem novej príchute s guaranou sme pre našich fanúšikov zabalili do rovnakej fľaše aj Kofolu Original.“

 

Guarana účinkuje ako silná káva, neprekysľuje žalúdok a povzbudzujúce účinky pretrvávajú dvakrát dlhšie ako po káve. Práve výťažky tejto juhoamerickej rastliny boli použité v novej Kofole, ktorá má cieľovke dodať energiu pri cestovaní.

Okrem toho nová receptúra obsahuje o polovicu viac kofeínu ako Kofola Original. Je známe, že kofeín funguje ako stimulátor centrálnej nervovej sústavy a dočasne potláča únavu. Celá receptúra je ešte obohatená o vitamín B pre zvýšenú koncentráciu, zlepšenie pamäti a zníženie rizika vzniku srdcových chorôb.

Zdroj: Kofola, mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 20:04