Prestane používať svoje známe „t“.
Odteraz bude sociálna sieť komunikovať iba prostredníctvom známeho modrého vtáka. Z loga sa vytratí akýkoľvek textový formát. Ide o rebranding, ktorý Twitter včera oznámil na svojom blog poste.
Vyjadrenie Twittera: Náš vták vyrástol z ornitológie. Ten nový je navrhnutý s dávkou kreativity a prirodzenej geometrie. Vytvorený je z troch kruhov, ktoré sa pretínajú. Podobne, ako sa vaše záujmy zhodujú so záujmami vašich priateľov. Vták reprezentuje slobodu, šťastie, nádej a nekonečné možnosti. Aj preto sa stal symbolom Twittera.
A takto vyzeral sketch, ktorý vytvoril Jack Dorsey, zakladateľ Twitteru v roku 2006. Vtedy ešte netušil, že sa Twitter dostane do prvej desiatky najvyhľadávanejších web stránok a že ho bude používať viac ako 140 miliónov userov.