Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Audi "Swan" a Mercedes-Benz "Invisible".
Audi "Swan"
Mercedes-Benz "Invisible"
Dan Köppl, šéfredaktor, Stratégie: Hlasujem za Mercedes. Na rozdiel od Audi to nie je iba "hezky" natočená reklama, ale je za tým aj nejaká väčšia myšlienka.
Peter Ižo, Creative Director, Wiktor Leo Burnett: V Cannes Predictions ide najmä o to „trafiť“ práce, ktoré majú šance získať čo najviac bodov. Inými slovami tie, ktoré majú šance bodovať naprieč kategóriami. Z tohto pohľadu je moje rozhodnutie veľmi jednoduché: Mercedes.
Audi je, pokiaľ mi nič neušlo, obyčajný spot. Neviem, či má šancu bodovať aj niekde inde ako v kategórii Film. A aby som bol úprimný, nejako dvakrát ma neohúril, budem veľmi zvedavý, ako sa umiestni.
Oproti tomu stojí práca pre Mercedes, ktorá je podľa mňa perfektná. Veľmi sa mi páči nápad, aj samotné video je urobené skvele. Takéto práce zvyknú bodovať vo viacerých kategóriách, často sme až prekvapení, kde všade. Neprekvapilo by ma, keby to zabodovalo v outdoore, v médiách, v prome, v PR alebo dokonca aj v online.
Takže z môjho pohľadu nespravodlivý súboj, väčšie šance dávam Mercedesu.
Projekt Cannes Predictions 2012 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj Vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 40ku reklám.
Zdroj: red