Alex Bogusky, nazývaný tiež ako Elvis reklamy či Steve Jobs reklamy, sa po dvojročnom odmlčaní vrátil opäť do priemyslu. Spolu s ďalšími tromi bývalými exekutívcami z agentúry Crispin Porter+Bogusky vedú Made Movement LLC – agentúru zameranú výhradne na klientov, ktorí obchodujú s americkým tovarom a produktami vyrábanými v Amerike. Informoval o WSJ.
Alex Bogusky je co-founder Crispin Porter+Bogusky. Stojí za prácou pre značky ako Burger King či BMW Mini Copper. Po viac ako 20tich rokoch pôsobenia v CP+B prešiel v januári 2010 ako creative executive do MDC Partners (materská holdingová spoločnosť, ktorá vlastnila najprv 49% podiel CP+B, neskôr 100%). Získal tak konrolu nad kreatívnymi výstupmi agentúr, ktoré spadajú pod MDC. Po pol roku, v júli 2010, oznámil svoju rezignáciu. Tajomstvom nie je, že k reklamnému biznisu zaujal kritický postoj. Hlavným dôvodom odchodu bolo, že sa chcel venovať aktivitám, ktoré sú mimo reklamného sveta a ako uvádzajú viaceré zahraničné portály – „find his own soul”.
Jednou z jeho snáh bolo zákaz zneužívania detí na marketingové účely. Bojovať sa rozhodol aj s americkým konzumerizmom, otvoril otázky enviromentalistiky. Zahájil tak určitú „kultúrnu revolúciu”, ktorá má priniesť zmeny aj na pôde reklamy. Známy je aj tým, že svojich klientov tlačil na „pokraj možností”.
V roku 2006 (v čase, keď ešte pracoval v CP+B) sa rozhodol so svojou ženou vychovávať svoje deti v Boulder, CO. Prehlásil, že v agentúre ostane iba v tom prípade, ak mu bude dovolené otvoriť tam pobočku. Stiahol so sebou 50 ľudí z kreatívneho tímu, neskôr pribudlo ďalších 550.
V roku 2008 dokončil jeho knihu 9-Inch Diet, ktorá rozpútala hladiny reklamy (najmä preto, že Burger King bol jeden z kľúčových klientov agentúry). Venoval sa v nej konšpiráciám, do ktorých sú zatiahnutí spotrebitelia a ktorí tak podliehajú americkému konzumerizmu a získavajú nadváhu.
Agentúra Crispin Porter+Bogusky bola založená v roku 1988 v Miami, FL, a v súčasnosti operuje v ďalších šiestich krajinách (z Európy je to UK a Švédsko).