StoryEditor

Tesco mobile hlási nárast zákazníkov

23.01.2013, 12:12
Pokračujúca vianočná kampaň sa nesie v jemne „ironickom" duchu.

Podľa slov Jakuba Vajdu, Marketing Specialistu, Tesco Mobile, je ironický podtón kampane smerovaný voči kampaniam ostatných mobilných operátorov, „ktorí namiesto zníženia svojich cien investujú do oblastí nepodstatných pre zákazníka. Tesco mobile v kampani identifikuje skutočnú potrebu zákazníka, ktorou sú práve nižšie ceny volaní a ďalších telekomunikačných služieb. V nadväznosti na to pred zákazníkom prehlasuje svoje sústredenie sa na nižšie ceny namiesto napr. finančné náročného sponzoringu. 

 

Provokačná línia sa nesie aj adaptovaným TV spotom.“ V in-store je kampaň rozvitá aj o ďalšie prehlásenia odkazujúce na konkurenciu: „Mohli by sme mať známu speváčku v reklame na náš paušál... Lenže my vám radšej k nemu pridáme 100 SMS.“; Mohli by sme nechať zopár zákazníkov vyhrať auto... Lenže my radšej dáme kopu vianočných darčekov vám všetkým.“; „Mohli by sme vám dať nekonečné volania za desiatky eur mesačne... Lenže my vám radšej dáme volania za 1 cent. Bez viazanosti a bez pravidelných mesačných poplatkov.“

 

Jakub Vajda hodnotí kampaň pozitívne a podľa jeho slov priniesla výrazný nárast ukazovateľov „purchase intention“, „likeability“ a  „consideration“, čo sa prejavilo v takmer 60 %-nom dennom náraste počtu získavaných zákazníkov.

 

 

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: Retail Marketing Practice

Kreatívny riaditeľ: Ondřej Křišťan

Art director: Mattis Czerniak

Copywriter: Martin Halaxa

Account manager: Milan Hrubý, Michaela Pechmanová

Mediálna agentúra: OMD (november, december 2012) / Universal Mccann (január 2013)

Použité médiá: TV, in-store, internet

Termín nasadenia: november, december 2012, január 2013

Produkcia adaptácie televízneho spotu: FilmBrigade Praha

http://youtu.be/N5uZK--IPlA

Zdroj: rec

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 23:25