StoryEditor

Do Cannes je už možné posielať prihlášky

24.01.2013, 15:25

Deadline je do 28. marca. Novinkou je aj nová kategória.

Agentúry svoje práce môžu prihlásiť na najväčší medzinárodný reklamný festival Cannes Lions do 16 tich kategórií (Branded Content & Entertainment Lions, Creative Effectiveness Lions, Cyber Lions, Design Lions, Direct Lions, Film Craft Lions, Film Lions, Press Lions, Media Lions, Mobile Lions, Outdoor Lions, Promo & Activation Lions, PR Lions, Radio Lions, Titanium & Integrated Lions, Innovation Lions).

Prihlášky je možné zasielať do 28. marca do všetkých kategórií, okrem Creative Effectiveness Lions. Pre túto kategóriu je stanovený deadline na 1. marca 2013. 60ty ročník Cannes Lions Festivalu sa bude konať v dňoch od 16 – 22. júna 2013.  Počas tohto týždňa budú víťazi v jednotlivých kategóriách vyhlasovaní nasledovne:

 

17. júna  – Creative Effectiveness, Direct Lions, PR Lions, Promo & Activation Lions Awards


18. júna - Innovation Lions, Media Lions, Mobile Lions, Outdoor Lions Awards

19. júna - Cyber Lions, Design Lions, Press Lions, Radio Lions Awards

22. júna - Branded Content & Entertainment Lions, Film Lions, Film Craft Lions, Titanium & Integrated Lions Awards

 

Tohtoročnou novinkou je kategória Inovation Lions, v ktorej sa budú oceňovať technológie a inovácie agentúr. Prihlásiť do tejto kategórie je možné platformy rôzneho charakteru – app, revolučný software, hardware, mobilné platformy, ktoré umožňujú komunikovať novým spôsobom, alebo ak pôjde o inováciu samú o sebe. "Hľadáme technológiu, ktorá už síce je vyvinutá, ale dostala nový inovatívny rozmer a využitie,” hovorí na margo novej kategórie Philip Thomas, CEO Lions Festivals.

Viac informácií o prihlasovaní prác nájdete na www.canneslions.com/awards.

 

Minulý rok Slovensko poslalo do Cannes 55 prihlášok, z ktorých vzišli dva shortlisty pre Wiktor Leo Burnett a Jandl.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2025 12:08