StoryEditor

Vedec Stephen Hawking si zahral v reklame

04.01.2013, 13:27
Vyzerá to, že Briti možno čoskoro prídu o svoju najviac nenávidenú reklamnú postavu.

Slávny vedec má rád operu. Preto sa vraj v novej kampani britského porovnávacieho webe rád ujal role toho, kto umlčí nenávidenú postavu rozprávača z reklám spoločnosti Gocompare.com.

 

Vyzerá to, že Briti možno čoskoro prídu o svoju najviac nenávidenú reklamné postavu. Aspoň pokiaľ spoločnosť Gocompare.com vezme svoju poslednú reklamu skutočne vážne. Operný spevák Gio Compario tu totiž zmizne v čiernej diere, ktorú nevypočítal nikto iný, ako vedec Stephen Hawking. V spote predstavuje svoju novú teóriu a jej použitie publiku a diabolsky sa usmeje potom, čo tenora prehltne čierna diera.

 

"Musím sa priznať, že som fanúšikom reklám Gocompare. Mám ale tiež rád operu. Takže som sa veľmi rád ujal príležitosti umlčať Gia," uviedol k svojmu vystúpeniu Hawking, ktorý je často zobrazovaný vo filmoch, komiksoch a seriáloch, v reklame sa ale objavuje skôr zriedka. V 90. rokoch to bola napríklad reklama na BT. 

http://youtu.be/xFF2EU0-RbU

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 11:07