StoryEditor

Signatúra v mailoch ako miesto pre reklamu?

18.01.2013, 12:16

S nápadom prišla 2CREATE.

Nový reklamný formát uviedla agentúra 2CREATE. Z každého nového emailou, ktorý pošlete, sa odteraz môže stať reklamný priestor. Idea dynamického podpisu (Dynamic Signature) vznikla po rozhovore s viacerými klientami, ktorí vo svojej podstate majú často rovnaký problém - ako dostať čo najefektívnejšie informácie o širšom portfóliu produktov alebo služieb ku klientovi.

Využili fakt, že keď už sales alebo account manager e-mailovo komunikuje s klientom, väčšinou nejde o jeden, ale o viacero e-mailov. „Samozrejme, mnohé spoločnosti do e-podpisu vložia nejakú cross-sale informáciu, ale vždy je to statická informácia. Navyše, ak je to obrázok a nie text, skončí často ako príloha a nie ako súčasť tela e-mailu,“ vysvetľuje Martin Porada, managing director, 2CREATE.

Dynamic Signature tento problém rieši po viacerých stránkach. Marketingové alebo obchodné oddelenie manažuje editovateľné textové odkazy aj s možnosťou pridávania prekliku alebo intenzity rotácie. Tieto odkazy sú automaticky pridávané do e-podpisu zamestnancov. Prekliky sú navyše trackovateľné, čiže si dokážete napr. pozrieť, ktorý obchodník a tým pádom aj ktorí klienti, mali záujem o ďalšie služby či produkty.

Už po 2 dňoch od spustenia sme zaznamenali skvelé čísla, ktoré prekvapili aj nás. Dynamic Signature budeme v najbližšich dňoch implementovať viacerým klientom, ktorým tento cross-sale nástroj pomôže v predaji. Nachádzať nové marketingové nástroje je stále výzva. Mnohé možnosti máme pritom často krát priamo pod nosom,“ dodáva k významu novinky Martin Porada.  

 


 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 15:49