Najväčšia zmena pre značky od zavedenia timeline-u pre stránky?
Facebook prišiel s riešením pre značky, ktoré majú kvôli medzinárodnej prítomnosti založené viaceré lokálne stránky. Vďaka Global pages si značky vystačia len s jednou stránkou. Tá bude štruktúrovaná do niekoľkych verzií, pričom každej verzií prisluhuje iný špecifický trh. Tým môže byť jeden, ale aj viac regiónov. Zároveň bude existovať základná verzia stránky pre všetky ostatné, nešpecifikované trhy.
Užívateľovi, ktorý zavíta na stránku, sa na základe jeho domovskej krajiny zobrazí najlepšia verzia stránky. Každá verzia má vlastný cover photo, profilovú fotku, aplikácie, miľníky, popis a príbehy v news feede.
Jednotlivé verzie majú spoločný názov stránky preložený do lokálnych jazykov, ukazovateľ fanúšikov stránky a hodnoty “hovoria o tom”. Jednotná bude aj URL adresa, vďaka čomu môžu značky vo svojich kampaniach globálne odkazovať len na jednu adresu. Globálne budú aj Facebook Insights.
Ako hodnotíte túto zmenu? Pomôžu globálne stránky Vášmu biznisu?
Zdroj: ili